Teamleader bereikt de zakelijke beslisser on-the-go โฝ๐
Teamleader bereikt de zakelijke beslisser on-the-go โฝ๐
Voor Teamleader hebben we diverse kenmerken van de doelgroep in kaart gebracht. Er is uitgezocht waar zij wonen en op welke manier zij zich vervoeren.
Op basis van deze informatie zijn drie typen DOOH ingezet, geoptimaliseerd a.d.h.v. de insights:
- ๐ง๐ฎ๐ป๐ธ๐๐๐ฎ๐๐ถ๐ผ๐ป๐๐ฐ๐ต๐ฒ๐ฟ๐บ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐๐ถ๐บ๐ฒ ๐๐ฎ๐ฟ๐ด๐ฒ๐๐ถ๐ป๐ด: we zien dat de doelgroep tijdens de spits veelal onderweg is. De advertentie wordt alleen in bepaalde tijdvakken getoond.
- ๐ฃ๐ผ๐บ๐ฝ๐๐ฐ๐ต๐ฒ๐ฟ๐บ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐๐ฒ๐ต๐ถ๐ฐ๐น๐ฒ ๐ฑ๐ฒ๐๐ฒ๐ฐ๐๐ถ๐ผ๐ป: we weten in welke auto een groot deel van de doelgroep rijdt, door slimme technologie kan specifiek de bestuurder van dit type auto bereikt worden.
- ๐๐ฎ๐ฎ๐ฑ๐ฝ๐ฎ๐ฎ๐น๐๐ฐ๐ต๐ฒ๐ฟ๐บ๐ฒ๐ป: de doelgroep rijdt ook relatief vaak in een elektrische auto. Hiermee wordt een extra contactkans met de doelgroep gecreรซerd.
De relevante insights vormen de basis van de campagne. Op deze manier kan een optimaal plan gemaakt worden en de doelgroep effectief bereikt worden.