Teamleader bereikt de zakelijke beslisser on-the-go โ›ฝ๐Ÿ”‹

Teamleader bereikt de zakelijke beslisser on-the-go โ›ฝ๐Ÿ”‹ | Outstanding Media

Teamleader bereikt de zakelijke beslisser on-the-go โ›ฝ๐Ÿ”‹

Voor Teamleader hebben we diverse kenmerken van de doelgroep in kaart gebracht. Er is uitgezocht waar zij wonen en op welke manier zij zich vervoeren.
Op basis van deze informatie zijn drie typen DOOH ingezet, geoptimaliseerd a.d.h.v. de insights:

  • ๐—ง๐—ฎ๐—ป๐—ธ๐˜€๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐˜ ๐˜๐—ถ๐—บ๐—ฒ ๐˜๐—ฎ๐—ฟ๐—ด๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด: we zien dat de doelgroep tijdens de spits veelal onderweg is. De advertentie wordt alleen in bepaalde tijdvakken getoond.
  • ๐—ฃ๐—ผ๐—บ๐—ฝ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐˜ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ต๐—ถ๐—ฐ๐—น๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป: we weten in welke auto een groot deel van de doelgroep rijdt, door slimme technologie kan specifiek de bestuurder van dit type auto bereikt worden.
  • ๐—Ÿ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฎ๐—น๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ฒ๐—ป: de doelgroep rijdt ook relatief vaak in een elektrische auto. Hiermee wordt een extra contactkans met de doelgroep gecreรซerd.

De relevante insights vormen de basis van de campagne. Op deze manier kan een optimaal plan gemaakt worden en de doelgroep effectief bereikt worden.

Vorige artikelVolgende artikel

Contact

Heb je vragen of ben je benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier of 085 – 505 5051.

Outstanding MediaOutstanding Media

Design & Web: LemonScript