Paaseitjes op? Tijd om jezelf weer in balans te brengen.

🥚 Paaseitjes op? Tijd om jezelf weer in balans te brengen.
Voor Club Pellikaan brachten we hun Reforming Pilates-campagne tot leven. Te zien op digitale schermen in Almere, Amersfoort en Apeldoorn. Door de juiste timing en strategische locaties maakten we de campagne zichtbaar én relevant.
Hoe zag de campagne eruit?
Om de doelgroep, vrouwen van 25 tot 55 jaar, in Almere, Amersfoort en Apeldoorn zo effectief mogelijk te bereiken, is gekozen voor een slimme inzet van digitale buitenreclame. We selecteerden strategische schermlocaties in relevante omgevingen zoals supermarkten, winkelcentra en HEMA-filialen. In het weekend draaiden de uitingen op digitale schermen in stadscentra, precies op momenten dat onze doelgroep daar aanwezig is.
Deze campagne is opgebouwd op basis van doelgroepdata en tijdsturing (timetargeting). Door slim te kiezen wanneer en waar de boodschap zichtbaar is, kon er efficiënt worden omgegaan met het beschikbare budget. Het resultaat: een Pilates campagne die zowel opvalt als aansluit bij het dagelijks leven van de doelgroep.
Benieuwd naar de hele case of zelf een campagne starten?
Neem contact met ons op, we denken graag mee.