27.000 digitale abri’s op één plek?

27.000 digitale abri’s op één plek? | Outstanding Media

De Formule 1-race in Las Vegas was gisteren hét spektakel, en hoewel Max Verstappen de race niet heeft gewonnen, is hij wel wereldkampioen geworden. Een fantastische prestatie! 🏆 Maar kijkend naar wereldkampioen (D)OOH-impact, scoort de MSG Sphere ongekend hoog.

Dit iconische object beslaat maar liefst 54.000 m² aan digitale schermen – dat staat gelijk aan 27.000 digitale abri’s of 7,5 voetbalvelden! De buitenkant van de Sphere bestaat uit een indrukwekkend aantal van 1,2 miljoen LED-panelen en heeft maar liefst vier jaar bouw en innovatie gekost. Het totaalplaatje? $2,3 miljard.

Kosten per dag voor adverteren: ongeveer $450.000, inclusief een op maat gemaakte creatie door een team van 300 ontwerpers. Dit prijskaartje biedt zichtbaarheid voor circa 300.000 dagelijkse impressies ter plaatse – exclusief nog eens 4,4 miljoen sociale media-impressies per dag. 📈🌍 Deze indrukwekkende cijfers laten zien dat het bereik van de Sphere verder gaat dan alleen de fysieke locatie in Las Vegas.

Hoewel de kosten per impressie hoog lijken, ligt de kracht van de Sphere in de viraliteit en het wereldwijde bereik dat een creatief en uniek object kan genereren. 🌐 Dit is een perfect voorbeeld van hoe je met een speciaal object of ‘spectacular’ niet alleen buiten impact kan realiseren, maar – mits sterk uitgevoerd – ook op andere kanalen bereik kunt genereren.

Vorige artikelVolgende artikel

Contact

Heb je vragen of ben je benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier of 085 – 505 5051.

Outstanding MediaOutstanding Media

Design & Web: Jarmo Roos