Mijn passie voor buitenreclame begon onbewust in 2011, toen ik op Times Square stond en volledig werd overrompeld door het indrukwekkende buitenreclamegeweld. Dat moment plantte een zaadje dat enkele jaren later tot bloei kwam. In 2013 startte ik mijn carrière als buitenreclamespecialist bij Kinetic, en vanaf dag één was ik verkocht. Ik wilde alles weten over dit prachtige medium.
Na 11 jaar ervaring bij toonaangevende bureaus zoals Kinetic/GroupM, Mediaxplain/Mediaplus, Dentsu en Abovo Media, besloot ik samen met twee compagnons mijn eigen buitenreclamespecialist bureau op te richten. Outstanding Media is ontstaan uit een diepe passie voor het medium en de overtuiging dat het beter kan. Beter in de zin van (strategisch) advies, waardoor onze klanten meer rendement uit hun campagnes halen, én beter voor het medium zelf door bij te dragen aan groei en innovatie.
Waarom ik zo gepassioneerd ben over buitenreclame? Omdat het een krachtig medium is dat verschillende doelgroepen op grote schaal bereikt, impact creëert en op veel manieren bijdraagt aan de maatschappij. Buitenreclame is overal, altijd zichtbaar en biedt ongekende mogelijkheden.
Wil je meer weten over buitenreclame of hoe wij je kunnen helpen om jouw campagnes naar een hoger niveau te tillen? Stuur me een bericht, ik help je graag verder!